بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

غلامی: برخی افراد در والیبال باید محو شوند|دلار ۸ برابر شده است، آیا قرارداد‌ها هم ۸ برابر شده‌اند؟

  • کد خبر: ۶۸۰۲۰
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
غلامی: برخی افراد در والیبال باید محو شوند|دلار ۸ برابر شده است، آیا قرارداد‌ها هم ۸ برابر شده‌اند؟
سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ارومیه معتقد است آقایانی که دهانشان را باز می‌کنند و از قرارداد‌های میلیاردی در والیبال صحبت می‌کنند احتمالا در ایران زندگی نمی‌کنند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عادل غلامی سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره حضور در این تیم گفت: پس از آن که تندروان هدایت شهرداری ارومیه را پذیرفت ما هم تصمیم گرفتیم به این تیم پرطرفدار بپیوندیم. البته باید تاکید کنم باتوجه به شناختی که از تندروان داشتم، تمایلم بر این بود که فصل آینده در شهرداری ارومیه توپ بزنم. من سال ۱۳۸۵ عضو تیم پگاه ارومیه بودم که بازیکنانی مانند مهدی بازارگرد، محمود افشاردوست، بهنام محمودی و عبدالرضا علیزاده را داشت و خوشحالم که دوباره در خدمت تیمی از ارومیه هستم.
او در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری ارومیه را شانس نخست قهرمانی در فصل پیش‌رو می‌داند، هم گفت: به نظرم تیمی که امسال شهرداری ارومیه تحت هدایت تندروان بسته، یک تیم کامل در پست‌های مختلف است. در مورد تیم قهرمان اصلا نمی‌توان پیش بینی کرد چرا که فصل قبل هم تیم ارومیه بازیکنان خوبی داشت، اما در فینال مغلوب سیرجان شد. از سوی دیگر تیم‌هایی مانند سپاهان، شهداب، پیکان و هراز آمل هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و به نظرم شهرداری ارومیه در کنار چند تیم از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. امیدوارم بالاخره طلسم قهرمان نشدن ارومیه در لیگ والیبال شکسته شود تا دل هواداران متعصب این تیم شاد شود.
کاپیتان ساق تیم ملی والیبال در واکنش به برخی اظهارات درباره افزایش چند برابری مبلغ قرارداد‌های بازیکنان و ثبت قرارداد‌های نجومی و میلیاردی گفت: من چندین سال است که از اینگونه مسائل در والیبال فاصله گرفته ام و اطلاعات دقیقی از قرارداد‌های دیگر بازیکنان ندارم، اما به نظرم اگر قرارداد بازیکنان میلیاردی هم باشد باز هم کم است. آقایانی که از قرارداد‌های میلیاردی صحبت می‌کنند احتمالا در ایران زندگی نمی‌کنند. برای نمونه زمانی که در تیم ملی بودم با یک باشگاه قراردادی به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان امضا کردم و در آن زمان دلار۳۰۰۰ تومان بود، اما اکنون دلار ۲۳ هزار تومان شده، ولی آیا قرارداد‌ها هم ۸ برابر شده‌اند؟
او در ادامه گفت: ما در ایران زندگی می‌کنیم و در شرایط فعلی میلیارد، پول خُرد به حساب می‌آید. من کاملا به شرایط اقتصادی جامعه واقفم و می‌دانم مردم در شرایط سختی از نظر مالی قرار دارند و به همین دلیل است که وقتی صحبت از یک یا دو میلیارد می‌شود همه موضع می‌گیرند. پس چرا در فوتبال که قرارداد‌ها بالای ۱۰ میلیارد شده، کسی اعتراضی ندارد. یک بازیکن نهایتا بتواند ۱۰ سال در بالاترین سطح بازی کند و آیا این بازیکن حق ندارد به آینده خود فکر کند. واقعا برایم عجیب است که چرا بعضی افراد خودزنی می‌کنند.
بازیکن تیم شهرداری ارومیه با انتقاد از رفتار برخی مربیان در پایان گفت: اگر حرفی زده می‌شود باید عقلانی باشد. با یک میلیارد تومان به زور می‌توان در تهران یک خانه خرید. برخی افراد در والیبال باید محو شوند؛ چرا که با فریب، برخی بازیکنان میلیاردی را مفت می‌خرند و زمانی که آخر فصل نتیجه نگیرند می‌گویند با بودجه پایین تیم بسته بودیم و اگر نتیجه خوبی بگیرند می‌گویند دیدید که با چه بودجه کمی بهترین نتایج را کسب کردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->